A biztosítási szakértő válaszol

Tegye fel általános biztosítással, vagy egyéni biztosítási szerződésével kapcsolatos kérdését és szakértőnk megválaszolja

Amennyiben oldalunkon kérdésére nem találja meg a megfelelő választ, esetleg olyan speciális biztosítási esettel találkozik, amelyre nem tudja, kihez forduljon, kérdezze biztosítási-szakértőnket online! Kérdését rövid időn belül megválaszoljuk. Kérdezze biztosítás szakértőnket itt >>

mutatva 1 - 13 / 13
vallkozas biztositas megszuntetes
2017 január 09.
Kategória:
Vállalkozói biztosítás
Kérdés:
Tisztelt Szakerto Egy bizonyos biztositonal van vallkozas biztositasom.18 EVE kotottem,nem volt karesemeny ez ido alatt.Tavalyi evben ablaktores miatt szerettem vlna ha a kart teriti a biztositom.Erre azonban azt a valaszt kaptam h ezt nem tartalmazza a biztositasom mert tul regi,es meg aznap du felhivtak hogy kossek egy uj biztositast.De valojaban ezek utan nem bizom ebben a cegben igy szerettem vlna megszuntetni,de kozoltek velem h ezt nem tehetetm.Valojaban a kerdesem az? Tudom hogy 2014 ben valtozas tortent a biztositokra vonatkozo torvenyben,de mivel ez a biztositas 18 eve lett megkotve,ugy vonatkozik e ez ram mivel a biztosito behajtassal fenygetozik???Vaalaszat elore is koszonom!!
Válasz:

Tisztelt Kérdező!

Az üvegbiztosítás általában a vagyonbiztosításokhoz köthető kiegészítő fedezet, külön kell kérni. Ha az adott biztosító szerint nincs ilyen a fedezet az Ön biztosítási portfóliójában, akkor azt el kell fogadni. A biztosítási törvény a kiegészítő fedezetekkel egyébként nem foglalkozik ilyen módon. Nem azért nincs benne üveg fedezet, mert régen kötötte, hanem azért, mert a megkötéskor nem kérte ezt a kiegészítő fedezetet. Általánosságban azt javasoljuk, hogy 2-3 évente a vállalkozások nézzék át biztosítási csomagjukat, hogy felülvizsgálják meglévő biztosításaikat, továbbá a biztosítási piac is folyamatosan fejlődik és lehetnek olyan újabb területek, amelyek az Ön vállalkozását is segíthetik.

Üdvözlettel a CLB.hu csapata,
Hívjon minket a 06-1-999-06-20 telefonszámon
A CLB Kft. válaszai kizárólag tájékoztatásul szolgálnak, azok biztosítási szaktanácsadásnak, a CLB Kft. biztosítási alkuszi állásfoglalásának, nem tekinthetők!
A CLB Kft. válaszai vonatkozásában minden jogi felelősséget kizár!

Balogh Andrea
2015 március 25.
Kategória:
Vállalkozói biztosítás
Kérdés:
Tisztelt Szakértő!2011 óta van egy Perfekt nagyváll.vagyon és felelősség biztosításunk egy 600m2 kereskedelmi és raktározási célnak megfelelő objektumra és persze különbontva a gépezetekre.Sajnos tavaly történt egy tűzeset rajtunk kívülálló okból tisztázták az okokat a katasztrófa véd.szakértői és a biztosító szakértői is tehát elmarasztalás nem történt a biztosítás megfelelőnek lett minősítve.A biztosító kirendelt embere semmiféle tájékoztatást nem volt hajlandó adni 2-3 mondatos lekezelő gúnyos emailt kaptam amelybe ő érdeklődött,hogy milyen jogcímen akarunk egyes tételeket novembertől-januárig folyt az értelmetlen levél váltás mire én egy finoman megfogalmazott levélben feletettem logikus kérdéseimet és kértem egy állásfoglalást hogy mégis mire jogosult a biztosításom persze erre sértődött levelet kaptam mit képzelek magamról ezután kerestem fel egy biztosítással foglalkozó ügyvédet akinek szintén az volt a véleménye,hogy állásfoglalást és iratbetekintési engedélyt kért a biztosítótol 34 nap 4 felszólítás után reagált a biztosító persze egyetlen kérdésre nem reagált az iratmegtekintést megtagadta és 5 hónap elteltével tulajdonlapot és olyan papírokat kért amit még novemberben a szakértője kézhez kapott nem beszélve a levél hangvételéről amely már átlépte a jó ízlés és az intelligencia határát/ezt az ügyvéd is nehezményezte külön levélben/.Kérdezem Önt,hogyan lehet itt tartani egy egyértelmünek nevezhető biztosítási ügyben ahol még a biztosítő is elismeri,hogy fizetnie kell de mégsem akar várom válaszát köszönettel
Válasz:

Tisztelt Kérdező!

Az ügy pontos kivizsgálásához érdemes egy alkusz szakértőjével felvenni a kapcsolatot, mert a részletek ismerete nélkül nem tudunk érdemben segíteni önnek. A CLB munkatársát az alábbi telefonszámon éri el, amennyiben több információra lenne szüksége: 06-30-274-4852
Eddig az ön esetéhez hasonló negatív tapasztalatunk nem volt, erre is megtaláljuk a megfelelő megoldást.

Üdvözlettel a CLB.hu csapata,
Hívjon minket a 06-1-999-06-20 telefonszámon
A CLB Kft. válaszai kizárólag tájékoztatásul szolgálnak, azok biztosítási szaktanácsadásnak, a CLB Kft. biztosítási alkuszi állásfoglalásának, nem tekinthetők!
A CLB Kft. válaszai vonatkozásában minden jogi felelősséget kizár!

Merkovics Orsolya
2015 január 13.
Kategória:
Vállalkozói biztosítás
Kérdés:
Tisztelt Cím! Nemzetközi fuvarozással foglalkozó cég vagyunk, szállítmánybiztosításra (CMR)szeretnénk ajánlatot kérni. 13 db hűtős szerelvényre. Üdvözlettel: Merkovics Orsolya merkorsi@gmail.com
Válasz:

Tisztelt Kérdező!

Vállalkozói biztosítási szakértőnk hamarosan felkeresi önt megadott e-mail címén.

Üdvözlettel a CLB.hu csapata,
Hívjon minket a 06-1-999-06-20 telefonszámon
A CLB Kft. válaszai kizárólag tájékoztatásul szolgálnak, azok biztosítási szaktanácsadásnak, a CLB Kft. biztosítási alkuszi állásfoglalásának, nem tekinthetők!
A CLB Kft. válaszai vonatkozásában minden jogi felelősséget kizár!

Vecseri Mihály
2014 december 27.
Kategória:
Vállalkozói biztosítás
Kérdés:
Üdvözlet! cnc forgácsoló,cnc maró gépekre milyen biztosítást lehet kötni?
Válasz:

Tisztelt Kérdező!

Több lehetőség közül is választhat, kérjük, keressen minket megadott elérhetőségeink valamelyikén, kérje vállalkozói biztosítási szakértőnket, hogy minden információról tájékoztathassuk.

Üdvözlettel a CLB.hu csapata,
Hívjon minket a 06-1-999-06-20 telefonszámon
A CLB Kft. válaszai kizárólag tájékoztatásul szolgálnak, azok biztosítási szaktanácsadásnak, a CLB Kft. biztosítási alkuszi állásfoglalásának, nem tekinthetők!
A CLB Kft. válaszai vonatkozásában minden jogi felelősséget kizár!

Barnabás
2014 november 10.
Kategória:
Vállalkozói biztosítás
Kérdés:
Tisztelt CLB! Cégünk a Generali biztosítónál kötött szerződést, amelyet éveken át rendesen fizettünk, sajnos cégünk olyan helyzetbe került, hogy nem tudtuk fizetni a díjakat. Gondoltuk, hogy a biztosító majd kéri a törlésig járó díjat, ameddig kockázatban álltunk, azt hittük ez max. 90 nap lehet. Jelenleg 8 havi díjat követelnek rajtunk. Egyszer 90 napot (2013.12.01-től ,3. negyedév), mert küldtek egy felszólító levelet, ami a 60 napos törlési időt meghosszabbítja (szerződésben 30 nap a törlés, és a fizetési esedékesség utáni 43. napon adták postára a levelet, amiben tájékoztatnak a 30 napos hosszabbításról, miközben a törvény 30 napos értesítési határidőt ír elő!) Továbbá kérik az utolsó negyedévet (2014.03.01-től), mivel szerintük fizetési meghagyás esetén egy összegben jár nekik az évfordulóig a teljes díj (erről 4 hónap után küldtek levelet). Majd 8 hónap elteltével, (panaszlevelünkre válaszul), további 2 havi díjat kérnek tőlünk, azon az alapon, hogy nem mondtuk fel évfordulóra a szerződést (2014.06.01) és csak most évforduló utáni 60 nap után törölnék a szerződést, ha mindent befizettünk. Nem elírás, levelükben azért kérik a díjat, hogy törölhessék a szerződést! Miközben telefonos ügyfélszolgálatuk már többször közölte velünk, hogy törölték a szerződésünk (csak sajnos a behajtási osztályt és az ügyvédet ez nem nagyon érdekli). A követelt összeget végrehajtónak adja át az Generalival leszerződött ügyvédi iroda, hiába kifogásoltuk az összegek jogosságát, sőt jeleztük, hogy szeretnénk fizetni, csak éppen nem értünk egyet a kockázatban állás időszakával, és a követelt díjjal. Kérdésem, hogy meddig követelhet jogosan díjat a Generali tőlünk, mert úgy tűnik szerintük bármeddig, és már az a sejtésem, hogy nem állunk meg a 8 hónapnál. A díj nem csak a kockázatban állás időszakára vonatkozik, ami hogyan tarthat ilyen sokáig? Továbbá kihez fordulhatunk panasszal (Mabisz,MNB..), hogy leállítsák a hamarosan elinduló végrehajtást, mert a Generali biztosan nem fogja ezt megtenni. Válaszuk igen sürgős lenne számunkra. Köszönettel: Barnabás
Válasz:

Tisztelt Kérdező!

Az ön által leírt eset jogi kérdés, melyben sajnos nem tudunk állást foglalni. Javasoljuk, jogász segítségével tisztázzák a kérdést.

Üdvözlettel a CLB.hu csapata,
Hívjon minket a 06-1-999-06-20 telefonszámon
A CLB Kft. válaszai kizárólag tájékoztatásul szolgálnak, azok biztosítási szaktanácsadásnak, a CLB Kft. biztosítási alkuszi állásfoglalásának, nem tekinthetők!
A CLB Kft. válaszai vonatkozásában minden jogi felelősséget kizár!

Ádám
2014 szeptember 30.
Kategória:
Vállalkozói biztosítás
Kérdés:
Meglévő vállalkozói biztosításon díjhátralék van, de a biztosító nem mondta fel a szerződést. A díjat követeli. Szeretnénk évfordulóra felmondani a biztosítást, azonban ez állítólag a díjnemfizetés miatt nem lehetséges. Ez jogos ill. valós?
Válasz:

Tisztelt Kérdező!

Biztosításának konkrét feltételeit figyelembe véve szerződését évfordulóra csak akkor mondhatja fel, amennyiben a tartozást rendezte, tehát a szerződés díjrendezett.

Üdvözlettel a CLB.hu csapata,
Hívjon minket a 06-1-999-06-20 telefonszámon
A CLB Kft. válaszai kizárólag tájékoztatásul szolgálnak, azok biztosítási szaktanácsadásnak, a CLB Kft. biztosítási alkuszi állásfoglalásának, nem tekinthetők!
A CLB Kft. válaszai vonatkozásában minden jogi felelősséget kizár!

Horváth András
2014 szeptember 22.
Kategória:
Vállalkozói biztosítás
Kérdés:
A megbízott könyvelőirodám foglalkozik pályázatírással is , és megbíztam őket egy pályázat elkészítésével. A beruházással kapcsolatban a Mezőgazdasági és Vidékfejlesztési Hivatalnál módosítani kellett a regisztrációs adataimon. Az adatmódosításaimat eddig is a könyvelő iroda végezte interneten keresztül. Sajnos az adatmódosításom nem történt meg és ez csak akkor derült ki amikor már kifizetési kérelmet adtam be. Az elmaradt adatmódosítás miatt a megítélt támogatást nem kaptam meg, mivel a pályázati kiírás szerint elutasítást von maga után a hibás regisztrációs adat.Kérdésem az lenne, hogy az elmaradt regisztráció ebben az esetben az én vagy a könyvelőiroda felelőssége. Amennyiben a könyvelőiroda felelőssége, akkor felelősségbiztosítás alapján kérhetek-e kártérítést tőlük. A könyvelésről is és a pályázatírásról is kötöttünk szerződést. Köszönettel: Horváth András
Válasz:

Tisztelt Kérdező!

Ez alapvetően jogi kérdés, amelyben sajnos nem tudunk állást foglalni.
Levele alapján nem derül ki, hogy konkrétan milyen biztosítással rendelkeznek, de amennyiben érvényes és megfelelő felelősségbiztosítást kötöttek, fizethet a biztosító.
Ha további információt kérne tőlünk a témával kapcsolatban, megadott elérhetőségeink valamelyikén keresztül jelezze ezt, és felvesszük a kapcsolatot önnel.

Üdvözlettel a CLB.hu csapata,
Hívjon minket a 06-1-999-06-20 telefonszámon
A CLB Kft. válaszai kizárólag tájékoztatásul szolgálnak, azok biztosítási szaktanácsadásnak, a CLB Kft. biztosítási alkuszi állásfoglalásának, nem tekinthetők!
A CLB Kft. válaszai vonatkozásában minden jogi felelősséget kizár!

Kele Gábor
2014 július 02.
Kategória:
Vállalkozói biztosítás
Kérdés:
Tisztelt CLB, Vállakozásom tervezi, hogy olyan elektromos készüléket vásárol, amelyet utána bérbe fog adni. Erre milyen biztosítás köthető, mint lopás, elemi kár, stb.? Köszönöm Kele Gábor kele.gabor@me.com
Válasz:

Tisztelt Kérdező!

Ebben az esetben vagyonbiztosítás köthető, de a gépről részletesebb adatokat kell ismernünk, ez sajnos kevés információ.

Üdvözlettel a CLB.hu csapata,
Hívjon minket a 06-1-999-06-20 telefonszámon
A CLB Kft. válaszai kizárólag tájékoztatásul szolgálnak, azok biztosítási szaktanácsadásnak, a CLB Kft. biztosítási alkuszi állásfoglalásának, nem tekinthetők!
A CLB Kft. válaszai vonatkozásában minden jogi felelősséget kizár!

Tamara
2014 április 16.
Kategória:
Vállalkozói biztosítás
Kérdés:
Építőipari szolgáltatás biztosítás díjnemfizetéssel megszűnt.Követelheti-e a biztosító a respíró időre járó (30+30 nap)díjat, ha a saját kötvénye szerint nem állt kockázatban a fenti időszak alatt. A szerződés keret jellegű, de csak az előzetesen írásban bejelentett időpontra és összegre vonatkozóan él a kockázatvállalás. A respíró időszakban nem volt jelentés, tehát a biztosító semmilyen kártérítést nem fizetett volna ebben az időszakban.
Válasz:

Tisztelt Kérdező!

A szerződésük bővebb ismerete nélkül sajnos a leírtak alapján nehéz megválaszolni, ugyanis az ilyen ÉPSZER jellegű biztosítások fix futamidőre szóltak, ilyen módon tisztán látható, hogy a biztosító kockázatviselése melyik időszakra terjed ki. Amennyiben ezen időszakon belül volt a díjnemfizetési okból felmondás, a respiro díj járhat a biztosítónak. A kockázatviselési időszakon túl, azonban nem. Javaslom kérjen pontos tájékoztatást a biztosítójától, a követelt respiro időszakot illetően.

Üdvözlettel a CLB.hu csapata,
Hívjon minket a 06-1-999-06-20 telefonszámon
A CLB Kft. válaszai kizárólag tájékoztatásul szolgálnak, azok biztosítási szaktanácsadásnak, a CLB Kft. biztosítási alkuszi állásfoglalásának, nem tekinthetők!
A CLB Kft. válaszai vonatkozásában minden jogi felelősséget kizár!

Horváth Gábor
2014 április 05.
Kategória:
Vállalkozói biztosítás
Kérdés:
Tisztelt Tanácsadó! Növénybiztosítás témakörben szeretnék érdeklődni.Azt szeretném megkérdezni , hogy a nem díjtámogatott Jégkárbiztosítás JKB-I tartalmaz-e biztosítást tűz esetére, ha tűz például egy égő cigaretta csikk eldobásától keletkezik. Vagy ehhez kiegészítő biztosítás kell, mint a díjtámogatott esetében. Köszönöm a választ!
Válasz:

Tisztelt Kérdező!

Ebben az esetben a kárkifizetést a szerződésben foglaltak szabályozzák. Ha abban szerepel a tűzkár, akkor fizetni fog a biztosító.

Üdvözlettel a CLB.hu csapata,
Hívjon minket a 06-1-999-06-20 telefonszámon
A CLB Kft. válaszai kizárólag tájékoztatásul szolgálnak, azok biztosítási szaktanácsadásnak, a CLB Kft. biztosítási alkuszi állásfoglalásának, nem tekinthetők!
A CLB Kft. válaszai vonatkozásában minden jogi felelősséget kizár!

Vári Máté
2014 március 27.
Kategória:
Vállalkozói biztosítás
Kérdés:
Tisztelt Szakértő úr! Termékfelelősség biztosításról szeretnék érdeklődni. Leendő németországi partnerünk ragaszkodik egy ilyen biztosításhoz, kikötésük 3.000.000 EUR. Önöknél van lehetőség ilyen biztosítás kötésére? Falilámpákat, csillárokat gyártunk. Köszönöm.
Válasz:

Tisztelt Kérdező!

Igen, van lehetőség ilyen biztosítást kötni. Keresse ügyfélszolgálatunkat munkaidőben a weboldalon lévő telefonszámok egyikén és közvetlen üzletkötő munkatársat fognak Önnek delegálni.

Üdvözlettel a CLB.hu csapata,
Hívjon minket a 06-1-999-06-20 telefonszámon
A CLB Kft. válaszai kizárólag tájékoztatásul szolgálnak, azok biztosítási szaktanácsadásnak, a CLB Kft. biztosítási alkuszi állásfoglalásának, nem tekinthetők!
A CLB Kft. válaszai vonatkozásában minden jogi felelősséget kizár!

Ács József
2014 február 07.
Kategória:
Vállalkozói biztosítás
Kérdés:
Tisztelt CLB! Segítségüket szeretném kérni. Ebben az esetben meddig vagyok ténylegesen biztosítva? " Az ön biztosítási évfordulója 2013 december 15. A Ptk 551.parg. (1) parg. szerint határozatlan időre kötött szerződést a felek bármikor felmondhatják ill. az 55.parg. (4) parg. alapján a szerződést írásban a biztosítási időszak végére kell felmondani. A felmondási idő 30 nap ettől az időponttól kezdve a fenti szerződést megszüntnek tekintjük." Ez állt a levélben. A kérdésem az lenne ebben a levélben a leirtak alapján meddig van nekem biztosításom? Dec15-ig vagy december 15 +30 nap
Válasz:

Tisztelt Kérdező!

Ebben az esetben Ön december 15-ig van biztosítva, mivel előtte 30 nappal kellett kézhez kapnia a felmondást. Ugyanazok a szabályok vonatkoznak a biztosítókra is a felmondások tekintetében,mint az ügyfelekre.

Üdvözlettel a CLB.hu csapata,
Hívjon minket a 06-1-999-06-20 telefonszámon
A CLB Kft. válaszai kizárólag tájékoztatásul szolgálnak, azok biztosítási szaktanácsadásnak, a CLB Kft. biztosítási alkuszi állásfoglalásának, nem tekinthetők!
A CLB Kft. válaszai vonatkozásában minden jogi felelősséget kizár!

Tünde
2014 január 25.
Kategória:
Vállalkozói biztosítás
Kérdés:
Tisztelt Szakértő! Szeretnék tájékoztatást kérni arra vonatkozóan, hogy milyen felelősségbiztosítás megkötése lehetséges, amennyiben fordítással foglalkozó cég alapítását tervezem és a leendő ügyfelek esetlegesen a jövőben ilyen garanciavállalást is kérnek? Van arra valamilyen előírás, hogy ilyen jellegű biztosítást kell kötni ilyen tevékenység esetén? Nagyon köszönöm segítségét!
Válasz:

Tisztelt Kérdező!

Általános esetben nem kell biztosítást kötnie csak javasolt, ezt nagyban befolyásolja majd, hogy kikkel és milyen megállapodásokat fog kötni.

Lehetőségek:

Általános felelősség- szerződésen kívüli harmadik félnek okozott káresemények

Munkáltatói felelősség: munkavállalókat ért munkahelyi baleset

Szolgáltatói felelősség: a munka végzés közben a szerződéses partnernek okozott káresemények

Szakmai felelősség: téves hibás teljesítés

Üdvözlettel a CLB.hu csapata,
Hívjon minket a 06-1-999-06-20 telefonszámon
A CLB Kft. válaszai kizárólag tájékoztatásul szolgálnak, azok biztosítási szaktanácsadásnak, a CLB Kft. biztosítási alkuszi állásfoglalásának, nem tekinthetők!
A CLB Kft. válaszai vonatkozásában minden jogi felelősséget kizár!